Про товариство
 

Новини

 

Історія

 

Соціальний розвиток

 

Благодійність і спонсорство

Виробництва
  Етилену і поліетилену
 

Хлорвінілу і каустичної соди

 

Продукція

Інвестиційні проекти
  Модернізація ВХМ

Комерційні пропозиції

Інформація ПрАТ "ЛУКОР"

Тендери

  Умови проведення
  Документація
  Оголошені тендери
  Інформація про переможців
Прес-релізи
Контакти
Регіон
  Місцеві новини
  Спортивні новини
"Нафтохімік"
  Спортивний клуб
  Футбольний клуб
Фотогалерея
"Калуський нафтохімік"
  Архів новин

 

 

У "КАРПАТНАФТОХІМі" планують застосувати досвід компанії YOKOGAWA

   Як вже повідомляв "КН", минулого тижня в ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" з метою вивчення питань впровадження досвіду технічного обслуговування контрольно-вимірювальних приладів і автоматизованих систем управління технологічними процесами, які задіяні на виробництвах нашого підприємства, побувала представницька делегація японської фірми YOKOGAWA Electric Co. Як пояснив тоді редакції головний метролог "КАРПАТНАФТОХІМу" Ярослав Слюзар, це вже друга зустріч (перша відбулася в серпні минулого року) в рамках домовленостей між президентами компаній "ЛУКОЙЛ" і YOKOGAWA.
   Кореспондент "КН" мав нагоду зустрітись та поспілкуватись з представниками японської компанії – заступником технічного директора, керівником центру сервісної підтримки в Росії та СНД Андрієм Мещеряковим та керівником закордонної бізнесової групи Сачіо Фуджімото.
   – Андрію Вікторовичу, розкажіть, будь ласка, більш детально про мету візиту делегації YOKOGAWA в ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" і про те, яку роботу вже вдалось виконати.
   – Наш візит та відповідно і мета, яку ми перед собою ставимо, базується на домовленостях та рішеннях, що були прийняті керівництвом компаній "ЛУКОЙЛ" та YOKOGAWA. Нещодавно президент компаній "ЛУКОЙЛ" Вагіт Алекперов і YOKOGAWA Чузоу Каіхорі підписали меморандум про стратегічне партнерство, в рамках якого було запропоновано впровадити сучасні рішення щодо технічного обслуговування обладнання на підприємствах "ЛУКОЙЛу". Адже в YOKOGAWA вже є досвід співпраці з великими компаніями, зокрема такою, як Shell. "КАРПАТНАФТОХІМ" стане першим підприємством, де подібний досвід буде випробувано.
   У зв’язку з цим ще минулого року було проведено перше обстеження підприємства, яке в більшій мірі полягало у вивченні його технічної частини. Цього року ми повинні більш поглиблено вивчити функціональну частину, в тому числі й нюанси, які пов'язані з особливостями обслуговування підприємств в рамках законодавства України і стандартів "ЛУКОЙЛу". Зібрана нами інформація в подальшому пригодиться для того, щоб правильно адаптувати напрацьований нами світовий досвід до умов роботи на конкретному підприємстві і запропонувати схеми, як найоптимальніше організувати технічне обслуговування. Це і є основною метою нашого перебування в "КАРПАТНАФТОХІМі". А загалом це тільки початок тривалої роботи. Сподіваюсь, що цей шлях командою в складі спеціалістів YOKOGAWA і "ЛУКОЙЛу" буде успішно пройдено.
   – Чому саме "КАРПАТНАФТОХІМ" став тим підприємством, де буде випробувано досвід компанії YOKOGAWA?
   – Так, дійсно, в "ЛУКОЙЛі" це вперше випробовується такий досвід. Запитання про те, чому "КАРПАТНАФТОХІМ", мабуть, варто було б переадресувати "ЛУКОЙЛу", хоча з свого боку я можу сказати, що на вашому підприємстві проводиться потужна модернізація, замінюються на більш сучасні автоматизовані системи. До цього ми ставимося з великою повагою. Наскільки мені відомо, в "КАРПАТНАФТОХІМі" заплановано провести заміну старих систем АСУТП на нові. Зрозуміло, наша компанія не зможе замінити всі прилади, як, до речі, не зміг би це зробити й інший постачальник. Системи управління технологічними процесами – це ключова ланка, навколо якої базуються інші системи. Зважаючи на все це, й було вирішено випробувати свій досвід в "КАРПАТНАФТОХІМі".
   – Як конкретно відбуватиметься впровадження вашого досвіду, які механізми будуть при цьому використовуватися? Доводилось чути про створення сервісного центру для обслуговування систем управління.
   – Зараз ми не обговорюємо питання про створення центру, а працюємо над відпрацюванням варіантів організації найоптимальнішої схеми, яка змогла б забезпечити технічне обслуговування систем і обладнання. Створення центру є одним із кінцевих, однак не єдиним рішенням.
   А якщо говорити про центр, то я б порівняв це з прикладом, коли до лікаря приходить хворий і просить його виписати такі-то ліки від болю голови. Мабуть, це є неправильно. Бо спочатку лікар повинен обстежити хворого, а вже потім вирішити, як його лікувати.
   Зрозуміло, що хворий може бути правим у виборі ліків. Але на стадії, коли ми тільки починаємо працювати в "КАРПАТНАФТОХІМі", ще передчасно говорити про створення центру.
   – Наскільки можна конкретизувати співпрацю компанії YOKOGAWA з ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМом" і заодно поділити її на етапи? Який із цих етапів може стати завершальним?
   – Природно, що наша робота багатоетапна. Але сьогодні ми займаємось організацією підготовки до основної роботи, вибору одного із розроблених рішень. Тобто спочатку нами будуть запропоновані варіанти організації технічного обслуговування, після чого буде вибрано один з них або декілька. Потім до кожного варіанту ми складемо конкретний інвестиційний бізнес-план і подамо його для ознайомлення вашим спеціалістам і топ-менеджеру "ЛУКОЙЛу". І вже аж після затвердження бізнес-плану проводитимемо його поетапне впровадження.
   – Цікаво було б дізнатися про вашу оцінку стану обладнання і систем управління, і чи багато у зв’язку з цим буде для вас роботи.
   – Зрозуміло, потрібно сказати правду про те, що багато обладнання достатньо застаріле, за винятком того, що було останнім часом замінено. Але завдяки якісному його обслуговуванню своїми силами працездатність обладнання перебуває на доволі високому рівні. Навіть дещо дивно, що ваші спеціалісти з цим справлялись, в результаті чого підприємство успішно працює. Це вказує на те, що технічний рівень фахівців КВПтаА і АСУТП/ПАЗ та організація обслуговування також на висоті. Однак хочу зауважити, що, можливо, забагато часу витрачається на підтримку працездатності застарілого обладнання, яке вимагає заміни.
   Свою оцінку стану технічного обладнання і систем управління висловив керівник закордонної бізнесової групи компанії YOKOGAWA Сачіо Фуджімото.
   – Мені дуже приємно знову побувати на промисловій площадці "КАРПАТНАФТОХІМу". В ході першого візиту я отримав багато інформації про підприємство і зміг порівняти організацію обслуговування, стандарти з тими, що прийняті в Японії.
   – Розкажіть, будь ласка, в чому полягає ця різниця.
   – В Японії особливість обслуговування обладнання полягає в тому, що замовник очікує від компанії YOKOGAWA максимально високої якості технічного обслуговування. І це один із основних показників оцінки нашої роботи.
   Наступним таким показником є мінімальна витрата часу на відновлення системи управління у випадку її збою. Мінімальну витрату часу ми забезпечуємо за рахунок використання широкої мережі сервісних центрів, з яким замовник може зв’язатись під час нестандартної ситуації. Зауважу, що такі центри, як і глобальний центр компанії YOKOGAWA, діють 24 години в добу, і працюють там спеціалісти найвищого класу. Отже, з інформації спеціаліста замовника фахівець центру визначає природу несправності, потім, опираючись на потужну та розгалужену базу даних, яка є в розпорядженні центру, в короткий термін визначає причину несправності, а далі надає свої рекомендації чи інструкції, які допомагають замовнику ліквідувати нестандартну ситуацію. При необхідності із ближнього центру терміново може прибути сервіс-інженер, який безпосередньо на місці допоможе ліквідувати поломку.
   Крім того, в нас працює логістична служба, яка володіє інформацією про всі запчастини на складах. Вона формується за умовами контракту між компанією YOKOGAWA із замовником.
   Доставка запчастин із складів можлива також протягом 24 годин. А в середньому нам вдається відновити роботу системи менше, ніж за три години.
   – Відомо, що YOKOGAWA доволі-таки популярна компанія у світі. Однак хотілось би більше дізнатися, з якими підприємствами і яких країн вона працює сьогодні.
   – В нас існує концепція розвитку регіональних центрів. YOKOGAWA має дев’ять потужних центрів підтримки замовника в різних регіонах світу. Скажімо, Робін Лім, який є членом нашої делегації, – керівник центру підтримки замовника в Сінгапурі, звідки здійснюється підтримка замовників країн Тихоокеанського регіону. Минулого року такий центр був відкритий в Росії.
   Андрій Мещеряков:
   – Поки що центр підтримки замовника в Росії 24 години в добу ще не працює, однак в зоні його відповідальності вже перебувають підприємства СНД, включаючи заводи України, на яких впроваджені системи компанії YOKOGAWA.

   Розмовляв Дмитро Іванців.

          


2011. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" - переможець конкурсу на кращі будівлі і споруди України, збудовані і прийняті в експлуатацію в 2010 році за спорудження ВИРОБНИЦТВА ПОЛІВІНІЛХЛОРИДУ СУСПЕНЗІЙНОГО.

2007. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" отримало іменний диплом на право використання фірмового знаку учасника рейтингу компанії "Гвардія".

2007. ТОВ „КАРПАТНАФТОХІМ” стало переможцем Всеукраїнського конкурсу якості продукції „100 кращих товарів України” в номінації „Продукція виробничо-технічного призначення”, організованому Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики. Рідкий аргон високої чистоти, що виробляється в „КАРПАТНАФТОХІМі”, визнано найкращим в Україні серед товарів виробничо-технічного призначення..

2006-2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець конкурсу "100 кращих товарів".

травень 2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець у першому Всеукраїнському конкурсі підприємств у сфері зовнішньоекономічної діяльності “Європейський вибір”.



жовтень 2006. ЗАТ “ЛУКОР” та ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” визнано кращими підприємствами в рамках загальноукраїнського проекту “Хімічна та нафтохімічна промисловість України”.


червень 2006. Всеукраїнський конкурс якості продукції (товарів, робіт, послуг) „100 кращих товарів України” продукт виробництва „Поліолефін” ТОВ „КАРПАТНАФТОХІМ”, поліетилен марки НХF 4810Н визнав одним з найкращих видів продукції в номінації „Товари виробничо-технічного призначення”

квітень 2006. Золота медаль якості "Вища проба" за впровадження на підприємстві сучасних технологій та випуск високоякісного і конкурентоспроможного на ринку поліетилену.


Designed by Mak&ShV studio 
© Lukor