Про товариство
 

Новини

 

Історія

 

Соціальний розвиток

 

Благодійність і спонсорство

Виробництва
  Етилену і поліетилену
 

Хлорвінілу і каустичної соди

 

Продукція

Інвестиційні проекти
  Модернізація ВХМ

Комерційні пропозиції

Інформація ПрАТ "ЛУКОР"

Тендери

  Умови проведення
  Документація
  Оголошені тендери
  Інформація про переможців
Прес-релізи
Контакти
Регіон
  Місцеві новини
  Спортивні новини
"Нафтохімік"
  Спортивний клуб
  Футбольний клуб
Фотогалерея
"Калуський нафтохімік"
  Архів новин

 

 

Профіль, що наблизив до омріяного рубежу

    Пробний випуск перших погонних метрів віконного профілю з власного ПВХ-С у ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" зацікавив багатьох переробників України, особливо західного її регіону. До цеху з виробництва виробів з ПХВСС (поліхлорвінілової смоли суспензійної) потягнулися представники мас-медіа. Те, на що вже давно націлені у нафтохімічному підприємстві, збувається: ланцюг запрацював так, що підприємство, нарешті, отримуватиме кінцевий (готовий) вид продукції!
   …Коли ми відчинили двері, що ведуть з адміністративно-побутових приміщень відразу у виробничий цех, в обличчя сяйнуло світлом. Під склепінням – багато "сонць" електричних та й саме склепіння у довгих рядах вікон, що додає приміщенню осяйності. Телеоператор ледь руками не сплеснув: кращої "погоди" для зйомок і не придумаєш!.. І почав спрямовувати об’єктив телекамери то в один, то в інший бік великого просторого приміщення.
   Людей у цеху небагато. Група – біля обладнання, окреме з якого накрите поліетиленовою плівкою (щоб не опорошувалося – надто чутливі щодо цього в них вузли), ще одна – із драбиною під стіною (це "кіповці" під’єднують кабелі, підводячи їх до приладів). Кабелі ці розмотали з великих котушок-"шпульок", з барабанів, що осторонь лінії. Десь поруч задеренчало – це включили електродрель, і тишу порушила "мелодія" пусконаладки.
   Цікавого в цеху багато, та нас зваблює (себто погляд наш), стосик продовгуватих профілів, які недавно (16 лютого) зійшли з лінії першими і які засвідчили про ще одну трудову звитягу калуських нафтохіміків. Ця подія стане для підприємства історичною…
   Попри екструдер, дозуючий пристрій, калібратор та інше обладнання, що складають лінію, яка видала першу продукцію, йдемо до людей у касках, які клопочуть над одним із пристроїв. Зізнаюся, що виробничники не завжди охоче спілкуються з журналістами (бо це відриває їх від роботи). А ці – до нас усміхаються. Вже з перших слів стає зрозуміло, чому: вони ще досі переповнені емоціями від того, що тиждень тому відбулося в цеху. Коли сходили з лінії перші метри профілю, їх обличчя засяяли в щасливих усмішках. Вдаряли один одного по руці, вітаючи з першим успіхом. Бо скільки до цього йшли!.. Монтували, налагоджували…
   – Ця подія, – говорить майстер Олександр Марко, – засвідчила: ми чогось варті! Адже зібрали цю лінію власноруч, пересвідчились, що вона запрацювала… Що може бути більшою нагородою для налагоджувальників?
   А один із налагоджувальників – Іван Шийко додає:
   – Під час пробного випуску профілю ми реально відчули свою перспективу, своє майбутнє. Думаю, що ми з цим профілем далеко підемо. І він щодо якості буде "най-най"! Я не мрійник. Але… Поганий той солдат, що не мріє стати генералом! – всміхається.
   З ним погоджується партнер по пусконаладці Степан Мельник. А Іван Шийко вже погодився стати для нас, журналістів, "гідом". По всій довжині лінії, що видала перший продукт, веде нас, цікавих, розказуючи, як екструдер подав першу масу, а та маса "заколочена" у дозуючому пристрої, нагрівається до температури 300 градусів і після охолодження (до +180) іде на "фільєру". Ще раз охолоджується, потім витягується… Одне слово, Іван Миколайович настільки обізнаний у цій справі, що виглядає "професором". У найкращому, звичайно, розумінні цього слова.
   У цеху нагодився і начальник цеху з виробництва виробів із ПХВСС Роман Гургула. Телекамера "йде" до нього. Перше запитання – що для нього особисто випуск пробної партії профілю?
   – Це додало впевненості у наших силах, – щиро мовить Роман Володимирович, – Усвідомлення того, що недарма майже рік працювали: монтували, проводили пусконаладку. А якщо брати вище, то: ми всі радіємо від того, що випускатимемо готову продукцію. Відкриваються нові перспективи у розвитку підприємства. Почнемо для цього заробляти гроші.
   Коли начальник цеху говорив, що "недарма майже рік працювали". то, напевне, мав на увазі і те, що при пусконаладці ніхто зі спеціалістів його цеху з часом не рахувався. Працювали до восьмої години вечора. Виходили на роботу й у вихідні. Організували цілодобове чергування.  

   "Зримо йдемо до мети"
   З лінії нового цеху зійшов рамний профіль. Але з часом вийдуть і профілі інших видів, з яких збиратимуть вікна. Попри раму – стулка, яка прикривається-відкривається, перегородка, що називається "імпост", штапик, що "заклацуватиметься" в раму і триматиме склопакет.
   Перший зразок профілю, може, вийшов не такої (щодо норми) форми, кольору. Але це не збентежило виробників. Вони впевнені, що з часом профіль піде тільки високоякісний, конкурентоспроможний. Для цього потрібно буде випробувати весь екструзійний інструмент. Щодо рами, то він вже випробуваний, щоправда, не до кінця. На черзі – стулка, штапик. Налагоджувальними мають змогу також провести екструзію ущільнюючої "сумки" – як на раму, стулку, так і на штапик.
   Одне слово, кожен день наближає колектив до того визначеного терміну (квітень 2011-го), коли цех запрацює. Щільний графік робіт дотримується. І не тільки в суто виробничому плані: вже тепер виробничники віконного профілю працюють із переробниками, себто з віконниками. Ним зацікавилися. Особливо фірми, що на теренах західних регіонів країни. Гора йде до Магомета – виробничники  профілю самі виїжджають на фірми, демонструють свій профіль. І вивідують у переробників: який би вони хотіли мати продукт із Калуша? Більше того, цікавляться рекламаційними документами, складеними на той виріб, який не задовольняє переробників. Для чого? Щоб усе врахувати, щоб уникнути помилок, які робили інші. Іншими словами – вчитися на чужих помилках.
   – Нашими профілями, – каже Р. Гургула, – вже зацікавилися переробники зі Львова, Стрия, Коломиї. Не стоять осторонь того, що відбувається у нашому цеху, і калуські переробники. Хто, хто, а вони у найвигіднішому становищі: профіль же вироблятиметься, по суті, у них "вдома". Та географічне розташування нашого цеху таке, що воно створить вигоду для переробників всієї Західної України – від Волині до Закарпаття.
   Але це, додає начальник цеху, не означає, що профіль омине інші ринки. Його (20 тисяч тонн у рік) вистачить для всіх. Встигали б переробляти. Отож передбачено і вихід на ринок східних областей. Звичайно, конкуренція буде. Але в Калуша – величезний плюс: у нього є свій ПВХ! А оскільки його для виробництва профілю здалека возити не треба (склади ПВХ-С – за 500 метрів), то він і за ціною буде дешевшим. Що дасть можливість знижувати собівартість продукції. І якість профілю буле на належному рівні: її забезпечить технологія відомої німецької фірми ERMAFA і обладнання австрійської фірми "GRUBER".
   А ще в процес піде модифікатор ударної міцності – для того, щоб профіль був міцним і не тріскав на морозі. Доданий у масу діоксид титану стане поглинаючим ультрафіолету і фарбником, тобто додасть виробу білизни. З часом у цеху випускатимуть і профіль у кольорі (за допомогою барвників). За такою продукцією уже попитують виробники. Оскільки вона годиться йти під ламінацію, то її будуть ламінувати. 

    Треба буде – випуск профілю подвоїться
    Та повернемося до головного: персоналу цеху. Роман Гургула задоволений тим, як підбираються кадри. На даний період вже є 60 працівників. Генеральний директор дав дозвіл на прийом ще вісьмох. Тепер згідно стандартних програм всі проходять навчання. Особлива увага приділяється охороні праці. Йде підготовка до відправлення групи на стажування в австрійську фірму GRUBER – поїдуть ті спеціалісти, які будуть обслуговувати обладнання з випуску профілю.
   – Коли вийшли перші метри профілю, – ділиться враженнями керманич цеху, – і ми усвідомили, що вміємо (і можемо!) випускати якісну продукцію, груди наповнювала радість: наш профіль має бути кращий за всі інші профілі!
   А по хвилі Роман Гургула (разом із нами) подивився у недалеке майбутнє цеху. Тобто. Якщо буде збут всіх вироблених за рік 20000 тонн профілів, то в цеху можна буде встановити ще кілька екструзійних ліній. І подвоїти випуск продукції. Для розширення виробництва багато зусиль не потрібно буде. Місце для цього готове: поставити обладнання, підключити комунікації (в усіх каналах є трубопроводи – для подачі повітря, води, для зливу) А на монтаж багато часу не треба.
   … Приміщення (площа – 60 м х 54 м) продовжувало сяяти у вогнях. Телеоператор ковзав об’єктом камери по склепінню… Збоку стіни хлопці з калуської фірми "Промавтоматика" продовжували підводити до обладнання кабелі. Степан Бережницький сказав:
   – Працювали і на ХіКу, і на ПВХ-С. Залишили слід своєї праці по всій "хімії". Але тут почуваємо себе якось по-особливому…
   А особливість ця, гадаємо, в тому, що колектив цеху у якому зараз і вони, наближає все підприємство до конкретного результату.

    Петро Шевчук.

 

          


2011. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" - переможець конкурсу на кращі будівлі і споруди України, збудовані і прийняті в експлуатацію в 2010 році за спорудження ВИРОБНИЦТВА ПОЛІВІНІЛХЛОРИДУ СУСПЕНЗІЙНОГО.

2007. ТОВ "КАРПАТНАФТОХІМ" отримало іменний диплом на право використання фірмового знаку учасника рейтингу компанії "Гвардія".

2007. ТОВ „КАРПАТНАФТОХІМ” стало переможцем Всеукраїнського конкурсу якості продукції „100 кращих товарів України” в номінації „Продукція виробничо-технічного призначення”, організованому Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики. Рідкий аргон високої чистоти, що виробляється в „КАРПАТНАФТОХІМі”, визнано найкращим в Україні серед товарів виробничо-технічного призначення..

2006-2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець конкурсу "100 кращих товарів".

травень 2007. ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” - переможець у першому Всеукраїнському конкурсі підприємств у сфері зовнішньоекономічної діяльності “Європейський вибір”.



жовтень 2006. ЗАТ “ЛУКОР” та ТОВ “КАРПАТНАФТОХІМ” визнано кращими підприємствами в рамках загальноукраїнського проекту “Хімічна та нафтохімічна промисловість України”.


червень 2006. Всеукраїнський конкурс якості продукції (товарів, робіт, послуг) „100 кращих товарів України” продукт виробництва „Поліолефін” ТОВ „КАРПАТНАФТОХІМ”, поліетилен марки НХF 4810Н визнав одним з найкращих видів продукції в номінації „Товари виробничо-технічного призначення”

квітень 2006. Золота медаль якості "Вища проба" за впровадження на підприємстві сучасних технологій та випуск високоякісного і конкурентоспроможного на ринку поліетилену.


Designed by Mak&ShV studio 
© Lukor